close

IMG_1622.JPG  

2011.11.28-30 @產三

這邊的姑娘都超級專業超會說理論的
還要看到我們食外賣雲吞麵時在科室煎雞蛋幫我地加餸呢~
完全體會到廣州的熱情和好客
比起上年實習時的姑娘大概要友善一千八百萬倍!

2011.12.01-03 @產房

第一天八小時的班看到四個順產分娩過程。
雖然說高二還是高三那時已經看過順產的錄像帶
當我看到助產士剪會陰直到千辛萬苦先把胎兒娩出
十多個護士準備隨時鉗產 又親身感受主任的權威
那過程真的緊張到挫屎 = =

第二天忙到整個產房所有人都沸沸揚揚
這天看到順產.剖腹產還有鉗產.
總結是無論用咩方法生都好.
生B真係好好好好好好好好偉大。阿媽萬歲~啾咪。

好好彩跟剖腹產可以上台做新生兒護理-仲幫BB剪臍帶同身體檢查
之前一直無教過要點做 過程又好突然 但係有機會操作真係好開心
女仔黎架  我第一次斷臍戈個B :$

與A Grade有緣無份.T_T
終於明點解孔孔成日都話我地要出過產科先明佢點解成日好囂咁話自己接生過一千八百個BB.
若是不曾走過怎麼懂~


2011.12.06-08@愛嬰區

洗BB洗BB洗BB。
見到佢地帶住水泡游水真係好開心!佢會望住我笑架:$
不過請我飲茶搞到件衫濕晒真係好激氣.
當捉住佢地隻手仔腳仔打乙肝疫苗同埋採血
見到佢地喊喊到我心都痛埋.

最緊張係我乙肝抗體得弱陽性時Follow ge Case有乙肝。
好彩係加藥戈陣滑手然後捉住枝針頭都無吉親.(謝天謝地...

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Pun Chiman 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()